Płatność i dostawa

Dostępne formy płatności

  • Płatność za pośrednictwem płatności elektronicznej realizowanej w systemie płatniczym PayNow, obsługiwanym przez firmę mElements S.A., ul. Prosta 18, 00-850 Warszawa.

  • Operatorem kart płatniczych jest PayNow, obsługiwanym przez firmę mElements S.A., ul. Prosta 18, 00-850 Warszawa.

Dostępne metody wysyłki

Przesyłki wysyłane kurierem InPost   oraz InPost Paczkomaty

Koszt wysyłki:

Wysyłka płatność z góry Inpost kurier: 18.45zł
Wysyłka InPost Paczkomaty : 18.45zł

Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 200zł

Czas wysyłki zamówionego produktu

Czas wysyłki towaru składa się na dwa etapy. Pierwszy – produkcja trwająca od 1- 6dni roboczych ( w zależności od natężenia zamówień ) oraz drugi – wysyłka i dostarczenie produktu przez przewoźnika od 1 do 2 dni roboczych.

Jak mogę anulować bądź zmienić wybrane wcześniej zamówienie ?

Aby anulować bądź zmienić opłacone zamówienie należy niezwłocznie skontaktować się z nami w godzinach pracy. Telefon kontaktowy umieszczony jest w lewym górnym rogu strony głównej.

Czy mogę przeczytać warunki gwarancji przed zakupem ?

Oczywiście kliknij tutaj aby zapoznać się z gwarancją naszych drewnianych zegarków.

Jak mogę się zarejestrować ?

W celu dokonania rejestracji należy w prawym górnym rogu ekranu kliknąć  „ Twoje konto” gdzie można dokonać rejestracji uzupełniając odpowiednie rubryki.

Jak kupować ?

Aby dokonać zakupu w naszym sklepie należy zarejestrować się ( bądź dokonać zakupu bez rejestracji ) w zakładce Twoje Konto. Następnym krokiem jest dodanie do koszyka wybranego przez Ciebie produktu następnie przejść do zakładki Koszyk mieszczącej się w prawym górnym rogu ekranu. Jeżeli posiadasz kod promocyjny wpisz go w odpowiednim miejscu , zapoznaj się z regulaminem, kliknij przycisk KUPUJĘ I PŁACĘ, wybierz sposób dostawy i płatność, gotowe !

Jak zwrócić produkt ?

Aby dokonać zwrotu produktu należy w zakładce Zwroty/Wymiana uzupełnić tabelę oraz wysłać  na nasz adres zakupiony przez Ciebie zegarek ( w stanie nienaruszonym, z dowodem zakupu i oryginalnym pudełku ) w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. Bądź po prostu skontaktuj się z nami pod adresem mailowym kontakt@oldoak.pl

Jak zareklamować produkt ?

Aby dokonać reklamacji produktu należy w zakładce Zwroty/Wymiana uzupełnić tabelę oraz wysłać  na nasz adres zakupiony przez Ciebie zegarek.

Czy mogę wymienić produkt Old Oak ?

Tak, istnieje taka możliwość. Aby dokonać wymiany produktu należy uzupełnić oraz przesłać elektroniczny formularz kliknij tutaj  ( po przejściu na stronę klikamy na ikonę Wymień produkt ) razem z uzasadnieniem powodu wymiany. Wyślij nam zakupiony przez Ciebie produkt nie później niż 14 dnia od otrzymania przez Ciebie przesyłki. W razie niejasności, pytania mogą być kierowane pod adresem mailowym kontakt@oldoak.pl